
Fundusze UE

Adrian Latoszek realizuje projekt: "Rozwój eksportu poprzez promocję marki DAMA Couture na rynkach zagranicznych".
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu Operacyjny Inteligentny Rozwój i poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand. Za nadzór nad realizacją projektu odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Beneficjent: Adrian Latoszek, z siedzibą przy ul. Lebiodowa 13b/1, 04-674 Warszawa
Całkowite wydatki na realizację projektu: 478,800.00 zł
Wartość dofinansowania: 383,040.00 zł
Celem projektu jest wypromowanie marki produktowej DAMA Couture przyczynająć się do promocji Marki Polskiej Gospodarki.
W ramach projektu, beneficjent zaprezentuje produkty marki DAMA Coutury podczas trzech imprez targowo-wystawienniczych, tj. na targach InterBride Düsseldorf (Niemcy), Spozaitalia Collezioni Milan Bridal Week (Włochy)oraz Kyiv Fashion (Ukraina). Ponadto, projekt przewiduje udział w trzech misjach wyjazdowych na targi branżowe w Dubaju (ZEA), Taszkencie (Uzbekistan) oraz Paryżu (Francja) a także zakup materiałów promocyjnych oraz usługi doradczej dotyczącej wejścia na rynek ukraiński, jako rynek perspektywniczny.
Udział w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych umożliwi beneficjentowi pozyskanie partnerów zagranicznych, co skutkować będzie internacjonalizacją przedsiębiorstwa, wzrostem eskportu oraz promocją Marki Polskiej Gospodarki na arenie międzynarodowej.
Mierzalne planowane efekty realizacji projektu obejmują zawarcie co najmiej 6 zagranicznych kontraktów handlowych oraz osiągnięcie przychodu z eksportu na poziomie co najmniej 520,000.00 zł w roku 2022.
