Salon firmowy.

Zasady współpracy

1. Panny Młode są obsługiwane przez stylistki. Stylistki pracują od wtorku do soboty, w godzinach 10:00-18:00.

2. Stylistki prowadzą przymiarki, odbierają telefony i odpisują na wiadomości. Dzięki temu możesz mieć pewność, że rozmowa będzie rzeczowa i z właściwą osobą, choć nie zawsze łatwo się do nas dodzwonić (często najszybszym sposobem kontaktu jest e-mail).

3. Jesteśmy niewielkim zespołem specjalistów, którzy szyją sukienki od A do Z. Każda Panna Młoda jest dla nas ważna, dlatego na każdy miesiąc możemy przyjąć ograniczoną ilość zamówień tak, abyśmy mieli czas na ich właściwe dopasowanie. Dlatego też na zamówienie sukni stylistka wyznacza określony czas, który wynika z obłożenia i daty uroczystości.

4. Przyjęte zamówienie może zostać anulowane na życzenie Panny Młodej, o ile projekt nie został jeszcze przekazany do realizacji (tj. materiały nie zostały skrojone i nie rozpoczęliśmy procesu szycia).

5. Zachęcamy do fotografowania i nagrywania video podczas przymiarek. Jednakże fotografowanie lub nagrywanie każdego ruchu stylistki nie musi być dla niej komfortowe, dlatego wizerunek stylistek może być uwieczniany tylko po ich wyraźnej zgodzie.

6. Umówienie terminu spotkania oznacza, że stylistki (a często także krawcowe czy projektantka) czekają na Pannę Młodą w wyznaczonym terminie. Brak wizyty w uzgodnionym terminie może skutkować brakiem możliwości uzgodnienia kolejnego terminu spotkania.

7. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszych warunków współpracy.

1. Przymiarki i dopasowania wymagają rezerwacji terminu. W celu jego rezerwacji prosimy o wysłanie maila na dniotwarte@damacouture.pl albo za pomocą formularza kontaktu na naszej stronie internetowej.

2. W mailu podaj nam proszę swoje dane, datę uroczystości, rozmiar odzieży oraz modele sukien, którymi jesteś zainteresowana a także numer telefonu. To znacząco przyspieszy sprawę a także będziemy mogli Ci zaproponować dogodniejszy termin.

3. Na pierwszej przymiarce nie przyjmujemy zamówień. Spotykamy się, aby Panna Młoda mogła znaleźć właściwą suknie. Zamówienia składane są przez naszą stronę internetową we właściwym czasie uzgodnionym ze stylistką.

4. Osoby towarzyszące mają kluczowy wpływ na wybór sukni oraz samopoczucie podczas przymiarek. Przymiarki z paroma osobami towarzyszącymi polegają najczęściej na mierzeniu sukienek, które podobają się osobom towarzyszącym a niekoniecznie tych, które podobają się Pannie Młodej a to przecież nie o to chodzi. Przymiarki z dziećmi lub zwierzakami to także zły pomysł, bo Panna Młoda będzie skupiona na wszystkim poza wyborem sukni. Prosimy o zabranie ze sobą maksymalnie dwóch (2) osób towarzyszących. Dobrze jest się nad tym zastanowić. To w końcu ważny dzień.

5. Stylistka to nie nazwa tylko rola. Stylistka nie jest na przymiarce tylko po to, aby przebrać Cię w suknie a raczej, aby pomóc Ci znaleźć suknie, w której będziesz czuła się dobrze. Traktujemy to zadanie poważnie. Jesteśmy bezstronne, obiektywne i znamy każdy kompleks kobiety, który może się ujawnić przy wyborze sukienki.

6. Nie jesteśmy wynagradzane na zasadzie prowizyjnej i nie mamy żadnych benefitów z tego, że wybierzesz sukienkę X albo Y. Rozmawiaj z nami, pytaj i po prostu pomóż nam znaleźć suknie, w której będziesz czuła się najlepiej.

7. Stylistki pracują na co dzień z Pannami Młodymi, krawcowymi, technologami i wreszcie projektantką, stąd posiadają doświadczenie w zakresie modyfikacji sukien, praktycznych efektów danych modyfikacji i ograniczeń technicznych. Dlatego stylistki mogą odmówić wprowadzenia niektórych modyfikacji albo przyjąć modyfikację na wyłączną odpowiedzialność Panny Młodej.

8. Suknie szyjemy w minimalnym terminie czterech (4) miesięcy, o ile nie uzgodnimy innego terminu. Umówienie terminu przymiarek w oparciu o termin uroczystości podany w zgłoszeniu oznacza, że możemy uszyć suknie na ten termin (a nie jakikolwiek inny).

9. Na przymiarki rezerwujemy 1h. Z doświadczenia wiemy, że to spokojnie wystarczy, aby przymierzyć wszystkie sukienki a także wrócić do tych naprawdę ważnych.

10. Rzadko zdarza się, że Stylistki mogą przedłużyć przymiarkę z uwagi na spotkanie z kolejną Pannę Młodą, więc spóźnienie może skutkować krótszą przymiarką.

11. Jesteśmy niewielką pracownią, stąd nie wszystkie modele sukni są dostępne w każdym rozmiarze w danym terminie. Dotyczy to w szczególności większych rozmiarów.

12. Na pierwszej przymiarce zbieramy wymiary Panny Młodej, o ile nie zostanie uzgodnione inaczej. Jest to niezobowiązujące i wynika ze sposobu składania zamówień.

13. Termin spotkania potwierdzany jest telefonicznie / sms-owo nie później niż na trzy (3) dni przed planowaną datą spotkania. Brak potwierdzenia skutkuje anulowaniem spotkania tak, aby umożliwić wizytę innej Pannie Młodej.

1. Zamówienia sukni ślubnej dokonuje się przez stronę damacouture.pl

2. W celu złożenia zamówienia skontaktuj się z nami a my wyślemy unikalny link do jego złożenia. Należy wtedy dodać produkt do koszyka. Po uzupełnieniu danych należy wpisać w pole na uwagi wszelkie modyfikacje, które Panna Młoda chciałby wprowadzić i zostały zapisanie na karcie przymiarek po omówieniu ze stylistką.

3. Zamówienie należy złożyć w terminie uzgodnionym ze Stylistką i zapisanym na karcie przymiarek. Niedotrzymanie terminu może skutkować brakiem przyjęcia zamówienia do realizacji, np. z uwagi na harmonogram prac, zbyt mała ilość materiałów, obłożenie przed datą uroczystości, itp.

4. Dodatki do sukni ślubnej (np. welon) najlepiej dobrać ze stylistką. Będą dostępne podczas dopasowania i można je będzie zamówić do odbioru z suknią na dalszym etapie.

1. Płatność dokonywana jest drogą internetową.

2. Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dwie (2) równe raty, których I rata płatna jest podczas składania zamówienia, zaś II rata płatna jest najpóźniej dwa (2) tygodnie przed przymiarką konstrukcyjną.

3. W celu rozłożenia płatności na dwie (2) równe raty wpisz w koszyku kod podany przez stylistkę na spotkaniu. Jeżeli go nie pamiętasz to napisz do nas na hello@damacouture.pl

4. Dodatkowo płatne modyfikacje sukni rozliczane są przy okazji płatności II raty.

5. Brak płatności w terminie uzgodnionym ze stylistką skutkuje brakiem możliwości umówienia dopasowania albo odwołaniem zarezerwowanego terminu.

1. Suknię ślubną szyjemy na wymiary zebrane przez stylistkę w naszej pracowni.

2. Jeżeli po zebraniu wymiarów okaże się, że jesteś w ciąży albo znacząco zmieniły się Twoje wymiary (tzn. o rozmiar (4cm) i więcej) to niezwłocznie poinformuj nas o tym.

3. Jeżeli podczas przymiarki wiesz, że Twoje wymiary ulegną znaczącej zmianie (tzn. o rozmiar (4cm) i więcej) lub jesteś w ciąży to poinformuj o tym stylistkę. Zaproponuje plan działania, który jest odpowiedni w Twojej sytuacji (np. przesunięcie daty zebrania wymiarów, dobranie odpowiednich modeli sukien, itp.).

4. Jeżeli zaczniemy szyć suknię bez tej wiedzy to nie będzie się dało jej później dopasować do aktualnych wymiarów a w szczególności ciążowego brzuszka, konieczne będzie zamówienie kolejnej sukni albo ponowne uszycie jej elementów (np. gorsetu), co będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami. Kwestia konieczności ponownego uszycia elementów sukni jest oceniana przez stylistkę.

5. Nie gwarantujemy przy tym, że uszycie kolejnej sukni będzie dla nas w ogóle możliwe, z uwagi na obłożenie odbiorami i dopasowaniem sukien, wyszyciem zapasu konkretnych koronek, itp.

1. Nie ponosimy odpowiedzialności za modyfikacje sukni względem oryginalnego projektu. Wszelkie modyfikacje są wprowadzane wyłącznie na odpowiedzialność Panny Młodej.

2. Modyfikacje sukni względem oryginalnego projektu (np. dodanie rękawa, zmiana kształtu dekoltu, zmiana tasiemek wykończeniowych) mogą wiązać się z dodatkową opłatą, która wynika z dodatkowego nakładu pracy i materiałów. Kwestia ta jest oceniana i wyceniana przez stylistkę po konsultacji z zespołem krawieckim.

3. Zmiany elementów sukni, które zostały uzgodnione na jednym dopasowaniu i są następnie zmieniane na kolejnym (np. z uwagi na zmianę zdania, przybranie na wadze) są dodatkowo płatne. Wysokość tej opłaty jest określana przez stylistkę po konsultacji z zespołem krawieckim.

4. Nie ponosimy odpowiedzialności za suknie ślubną w przypadku wprowadzenia w niej jakichkolwiek modyfikacji lub zmian poza naszą pracownią.

1. Cena sukni obejmuje jej dopasowanie.

2. Z naszego doświadczenia wynika, że zazwyczaj potrzeba od dwóch (2) do czterech (4) spotkań na dopasowanie tak, aby suknia leżała idealnie.

3. Dopasowanie sukni ślubnej odbywa się w naszej pracowni w terminie uzgodnionym ze stylistką.

4. Każda z nas jest nieco inna, dlatego nie jesteśmy w stanie z góry określić ilości potrzebnych spotkań. Nam także zależy, aby proces ten był jak najkrótszy i jak najprostszy.

5. Spotkania na dopasowanie są obligatoryjne. Nie świadczymy usługi dopasowania sukni na odległość.

6. Powtarzająca się nieobecność w uzgodnionym terminie albo odmowa spotkania na dopasowanie jest rozumiane jako zgoda na odbiór sukni bez dopasowania. W takim przypadku, suknia jest wysyłana na adres podany podczas składania zamówienia.

7. Suknie ślubne szyjemy w sposób symetryczny i dopasowujemy tak, aby leżały idealnie. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za wady sylwetki (np. garb, zapadnięta klatka piersiowa, niesymetryczność ramion), bo te nie zawsze da się zamaskować suknią.

8. Pamiętaj, że gorset w sukni ślubnej nie podnosi biustu a jedynie utrzymuje go w danym miejscu.

9. Pomiędzy suknią pokazowa a suknia szytą na miarę mogą występować nieznaczne różnice w ułożeniu albo wzorze koronki, tasiemek lub aplikacji. Może wynikać to z dużej rozbieżności między rozmiarami a także dostępności niektórych koronek, tasiemek lub aplikacji.

10. Stosujemy sprawdzone techniki podpinania trenu, nici i elementy mocujące, ale tren podpina i odpina się palcami przy użyciu niewielkiej siły, stąd może się zdarzyć, że odepnie się także w przypadku, gdy zadziała na niego także inna siła (np. gdy ktoś na niego nadepnie albo
podczas tańca).

11. Odbiór sukni oznacza akceptację jej stanu, dopasowania oraz wprowadzonych modyfikacji. Wszelkie zmiany dokonywane po odbiorze sukni są dodatkowo płatne. Wysokość tej opłaty odzwierciedla dodatkowy nakład pracy i materiałów oraz jest określana przez stylistkę po konsultacji z zespołem krawieckim.

12. Nie ponosimy odpowiedzialności za suknie ślubną w przypadku, gdy nie została ona dopasowana przez naszą pracownię albo wprowadzono w niej jakiekolwiek zmiany.