Kariera.
Opiekun klienta B2B
Czy Twoja super moc to język niemiecki?
Lubisz ludzi?
Jesteś pogodna?
Umiesz w obsługę klienta biznesowego?
Jeżeli tak, to właśnie kogoś takiego szukamy :)
Co robimy?
Szyjemy suknie ślubne i wysyłamy je do 150 salonów na świecie.
Jakie będą Twoje główne obowiązki?
Opieki nad klientami biznesowymi (salonami ślubnymi, głównie w Niemczech), w szczególności kontakt z klientem, odpowiadania na pytania mailowe i telefoniczne, uczestnictwo w targach zagranicznych, wsparcie zespołu logistycznego i produkcyjnego oraz rozwiązywanie problemów dnia codziennego.
Czego oczekujemy?
Pogody ducha. Ciepła. Zwykłej ludzkiej życzliwości. Szukamy osoby, której sama chciałabyś powierzyć swój problem do rozwiązania.
Czy musisz umieć coś szczególnego?
Język niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji. Reszty Cię nauczymy. Język angielski będzie perełką w CV.
Czy są jakieś inne wymagania?
- Umiesz efektywnie pracować przy komputerze oraz potrafisz w relacje między ludzkie
- Gdy słyszysz “problem” nie wpadasz w panikę, tylko zastanawiasz się, jak działać
- Potrafisz pilnować swoich zadań (nawet jeśli jest ich dużo) i starannie je wykonywać
- Masz własną inicjatywę i umiesz pracować w zespole
- Lubisz porządek wokół siebie i potrafisz o niego zadbać
Czego możesz oczekiwać?
- Wynagrodzenia zależnego od Twoich kwalifikacji
- Prywatnej opieki medycznej
- Domowej atmosfery i rozwoju w jednej z najszybciej rozwijających się marek modowych w branży ślubnej w Polsce
To tak w skrócie. Napisz nam parę zdań o sobie, swojej edukacji, poprzednich/obecnych pracach, dyspozycyjności i prześlij swoją fotkę tak, abyśmy mogli Cię lepiej poznać.
Jeżeli dobrnęłaś do końca i nadal brzmi ciekawie - nie czekaj. Aplikuj na rekrutacja@damacouture.pl
Zgłoszenia wyłącznie na:
rekrutacja@damacouture.pl
Rekrutacje prowadzimy zwykle na wielu platformach, stąd nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde zgłoszenie. Przepraszamy!